Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynku

W poszukiwaniu siebie - wypoczynek letni wychowanków Domu dla Dzieci "Zgoda"

Utworzono dnia 15.07.2017

W poszukiwaniu siebie- wypoczynek letni Stegna 2017”

Morza szum, ptaków śpiew… Tak oto wychowankowie Domu dla Dzieci „ZGODA” w Olsztynku rozpoczęli wakacje w Stegnie. Nadmorski krajobraz, piaszczyste plaże, ciepłe fale, kolorowe parasole i plażowicze. Czy można oczekiwać czegoś więcej?

Początek wakacji, 26 czerwca, a My wsiadamy w samochód i ruszamy szukać przygód w nadmorskiej miejscowości Stegna. Pełni energii i w poszukiwaniu nowych wrażeń jedziemy odpoczywać. Willa Kryształ oraz promienie słoneczne opalają Nas. Piesze wędrówki po lasach, na plaże i do pobliskich miejscowości: Jantar, Sztutowo i Krynicy Morskiej poprawiły naszą kondycję fizyczną. Do Jantaru udaliśmy się w poszukiwaniu bursztynu a tam przywitało Nas Święto Rybaka i świeżo upieczone ryby. W Minii ZOO zobaczyliśmy zwierzęta, których do tej pory nie znaliśmy. Muzeum w Sztutowie to żywa lekcja historii, gdzie mogliśmy posłuchać o dziejach naszej ojczyzny. Kolejnym punktem naszej wycieczki jest Krynica Morska, a tam weszliśmy na latarnię morską, spacer na plażę, park linowy i domek do góry nogami to tylko nieliczne atrakcje, które zobaczyliśmy.

Pełni wrażeń, opaleni i wypoczęci wracamy do naszego domu. Będziemy za tym tęsknić, ale wspomnienia z wakacji zachowamy w naszej pamięci na zawsze.

W poszukiwaniu siebie-projekt

Utworzono dnia 15.07.2017, 22:17

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Maj 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.